h1

Un alt fel de dunga lataaa…

Noiembrie 6, 2009

Eh, aici se modifica schimbarea. Avem 3 categorii, si anume:

1. Dungata cu guler alb si manseta alba – da, puteti spune ca s-au purtat acum ceva timp, DAR culorile sunt noi si inca se poarta!!

2. Dungata cu guler alb si atat – acum e momentul ei, iar culorile sunt foooaaaarte business!

3. Ceva incredibil  – camasa alba cu linii verticale negre + guler si manseta negre. Va promit ca o sa arate senzational. EU am avut ceva indoieli pana cand am vazut-o pe un …purtator. GENIAL!

Si inca un amanunt, pozele sunt facute mai acum o saptamana, cu subsemnata de fata. Cred ca nu am avut aparat bun…ele arata mult mai bine 🙂

3 comentarii

  1. Imi place 3-ul. 🙂


  2. Ce pret are camasa alba cu linii verticale negre + guler si manseta negre? DAca poti sa ma anunti pe phidas.info. multumesc.


  3. Ce pret are camasa alba cu linii verticale negre + guler si manseta negre? De unde si cum pot cumpara un 38-39?Astept rasp. Mersi.



Lasă un răspuns

